Angrerett
Her finner du mer informasjon om angrerett.
Her finner du mer informasjon om angrerett.
Vi er ikke feilfrie, og det kan hende vi har en annen oppfatning enn deg. Derfor ønsker vi å gi deg muligheten til å klage. Hvis du mener vi har gjort en feil, vil vi gjerne høre fra deg.
La oss ta en prat først. Hvis du ikke er fornøyd med behandlingen din i Balder Forsikring, oppfordrer vi deg til å kontakte personen som har behandlet saken din. En samtale kan ofte avklare misforståelser eller gi oss ny informasjon om saken.
Hvis du fortsatt er uenig i vår avgjørelse, kan du sende inn en skriftlig klage. I klagen ber vi deg om å spesifisere hva du er uenig i, samt gi eventuelle opplysninger som du mener er relevante for saken.»
Hvem kan du klage til?
Først kan du sende en skriftlig klage til Balder Forsikring. Når den er mottatt vil du som kunde bli informert om forventet saksbehandlingstid.
Vi vil holde deg orientert om behandlingen og selvsagt utfallet av klagen.
Hvis du ikke er fornøyd med utfallet kan du ta klagen videre til Finansklagenemnda eller domstolene.»
Klage sendes til
E-post kundeservice@balderforsikring.no
Postadresse: Osveien 2450, 2460 Osen