Arbeidssted: Askim
Stillingsprosent: 50% med mulighet for mer utover høsten
Søknadsfrist: Fortløpende
Vi i Balder Forsikring AS er i vekst og søker nå en strukturert og nøyaktig regnskapsmedarbeider til vårt økonomiteam. Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker å jobbe med varierte regnskapsoppgaver i et dynamisk og inkluderende arbeidsmiljø.
Arbeidsoppgaver:
- Bokføring av bilag og fakturahåndtering (inngående og utgående)
- Avstemming av konti og reskontro
- Måneds- og årsavslutning
- Lønnskjøring og rapportering (A-melding, feriepenger, osv.)
- Bistå med rapportering til ledelse og myndigheter
- Generell administrativ støtte innen økonomi og regnskap
Ønskede kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning innen regnskap, økonomi eller revisjon
- Erfaring fra tilsvarende rolle er en fordel, men nyutdannede oppfordres også til å søke
- God systemforståelse – erfaring med Tripletex, eller seamless er en fordel
- Gode ferdigheter i Excel og generelt god IT-kompetanse
- Gode norskferdigheter, både muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper:
- Strukturert, nøyaktig og ansvarsbevisst
- Evne til å jobbe både selvstendig og i team
- Positiv innstilling og løsningsorientert
- Interesse for forbedring og effektivisering av rutiner
Vi tilbyr:
- Et inkluderende og støttende arbeidsmiljø
- Gode muligheter for faglig utvikling
- Konkurransedyktige betingelser
- Fine kontorlokaler sentralt i Askim i Indre Østfold kommune.
Slik søker du:
Send søknad og CV til Regnskap@balderforsikring.no. Har du spørsmål om stillingen, kontakt Renate Kjernsbekk Svendsen, Økonomiansvarlig, på 97690514.
Vi ser frem til å høre fra deg!