Min side

Her kan du logge deg inn på din side og se alt av informasjon på dine forsikringer.

Logg inn

Meld skade

Noen ganger er uhellet ute. Her kan du enkelt melde skade.

Meld skade

Be om tilbud

Fyll ut skjemaet så kontakter vi deg med et uforpliktende tilbud.

Få tilbud

Angrerett

Her finner du mer informasjon om angrerett.

Angrerett

Viktig informasjon

Håvard Haugen (Trondheim)

havard.haugen@balderforsikring.no

40 24 54 45

Ståle Gråbak (Trondheim)

stale.grabak@balderforsikring.no

98 65 26 95

Arnt Helge Nordstrand (Mandal)

arnt.helge.nordstrand@balderforsikring.no

924 13 772

Jan Kristian Haugnæss (Trysil)

jan.kristian.haugnaess@balderforsikring.no

918 42 888

Marius Wilkens Hansen (Fredrikstad)

marius.hansen@balderforsikring.no

934 20 023

Ole Erik Sjøli (Ringsaker)

ole.erik.sjoli@balderforsikring.no

951 86 655

Bent Nilssveen (Innlandet)

bent.nilssveen@balderforsikring.no

481 32 005

Leif Egil Jakobsen (Drammen)

leif.egil.jakobsen@balderforsikring.no

966 32 454

Anders Skarland (Trondheim)

anders.skarland@balderforsikring.no

40347718

Kristin Dale (Lindesnes)

kristin.dale@balderforsikring.no

47211111

Morten Tiller (Fredrikstad)

morten.tiller@balderforsikring.no

97182664

Siv Anita Larsen (Oslo)

sal@balderforsikring.no

91321891

Dunja Nukicic (Askim)

dn@balderforsikring.no

41389225

Håvard Haugen

Håvard Haugen

Trondheim
Ståle Gråbak

Ståle Gråbak

Trondheim
Arnt Helge Nordstrand

Arnt Helge Nordstrand

Mandal
Joackim Holter

Joachim Holter

Askim

Jan Kristian Haugnæss

Trysil

Marius Wilkens Hansen

Fredrikstad

Ole Erik Sjøli

Ringsaker
Bent Nilsveen

Bent Nilssveen

Innlandet

Jøran Bergkvist

Stange
Linn-Therese Svendsby

Linn-Therese Svendsby

Dokka
Leif Egil Jakobsen

Leif Egil Jakobsen

Drammen
Placeholder

Anders Skarland

Trondheim
Kristin Dale

Kristin Dale

Lindesnes
Morten Tiller

Morten Tiller

Fredrikstad
Siv Anita Larsen

Siv Anita Larsen

Oslo
Dunja Nukicic

Dunja Nukicic

Askim

Ønsker du at vi skal ta kontakt med deg?

Ofte stilte spørsmål

Jeg ønsker å benytte angrerett, hvordan gjør jeg det?

Angrerett

Du har angrerett på forsikringer du har kjøpt hos oss. Fristen er 14 dager etter at avtalen ble inngått.

Ønsker du å angre på en forsikring du har kjøpt, fyller du ut angrerettskjema og sender til oss. Her finner du skjema.

Ring Balder Kundesevice på telefon 62 55 33 00, hvis du har spørsmål.

Hvorfor får du ikke kjøpt forsikringer på nett hos oss?

Vi tilbyr ikke mulighet for å kjøpe forsikringer på nett fordi vi mener det er viktig at vi har en egen forståelse av behov før du tar en så viktig beslutning. Forsikringer er mer enn bare en kontrakt; de er en beskyttelse mot økonomiske risikoer som kan oppstå i hverdagen

Ved å ta deg tid til å sette deg inn i hva de ulike dekningene involverer, kan du bedre vurdere hva som passer best for din situasjon. Dette gir deg mulighet til å identifisere hvilke risikoer du faktisk står ovenfor, og hvilke dekninger som kan gi deg den tryggheten du trenger. Vi ønsker å unngå at du opplever ubehagelige overraskelser ved et skadeoppgjør. Når du har en dypere forståelse av forsikringen din, vil du også ha høyere tillit til at du har kjøpt det du faktisk trenger. Derfor prioriterer vi personlig veiledning, slik at du kan stille spørsmål, få klarhet i vilkår og finne den løsningen som er best for deg. Vårt mål er å sikre at du føler deg godt informert og trygg på valgene du tar.

Kan jeg endre forfallsdato på fakturaene mine?

  • Du kan endre betalingsdatoen når det passer deg på selve e-fakturaen ved betaling (må være før forfall).
  • Du kan kontakte regnskap@balderforsikring.no – Med ønsket fast betalings dato ( da vil systemet generere til nærmeste dato du ønsker)

Hva skjer med fakturaen når jeg gjør endringer på forsikringsavtalen min?

  • Har du allerede fått faktura, vil den komme som en kreditnota eller restbeløp på neste faktura om beløpet er under 300 kr
  • Er endringen over 300 kr vil du få en ekstra faktura

Hva skjer med avtalegiroen min når jeg bytter bank?

  • Avslutt avtalegiroen din i nåværende bank
  • Betal første faktura i neste bank og avtalen vil fortsette

Hvordan oppretter jeg avtalegiro?

  • Se etter avtalegiro tilbydere i nettbanken din
  • Aktiver avtalegiro

Hvordan oppretter jeg eFaktura?

  • Logg inn i mobilbanken eller nettbanken og velg Innstillinger og Betaling. Der må du aktivere valget Tillat eFaktura.
  • Send så en mail til rådgiveren din eller til regnskap@balderforsikring.no å informer at du har opprettet e-faktura
  • E-faktura gjør at du kan motta fakturaen på vipps eller rett i nettbanken din.

Hva er forskjellen på avtalegiro og eFaktura?

AvtaleGiro belaster kontoen din automatisk, det gjør ikke eFaktura. Begge blir sendt til nettbanken din, men en eFaktura krever at du godkjenner før pengene blir trukket.

Tilbyr dere eFaktura?

  • Ja vi tilbyr e-faktura, avtalegiro, og sending på e-post.

Hvorfor er min første faktura høyere enn forventet?

  • En gang i året kommer fakturaen med et grunnbeløp på 350 kr (administasjonsgebyr).
  • Perioden strekker seg lenger enn en måned (se perioden).
  • Mulig det er gjort noen endringer på forsikringsavtalen (endringene kan skje på neste faktura).

Er avbestillingsforsikring inkludert?

Ja, dette er inkludert hvis du, reiseledsager eller nærmeste familie rammes av sykdom, ulykke eller dødsfall som gjør at reisen ikke kan gjennomføres Du må ha kjøpt reiseforsikring før du bestiller reisen for at dette er gyldig.

Omfatter reiseforsikringen kostnader i forbindelse med streik?

Nei, det er unntak for streik i forsikringsavtalen.

Hva er egenandelen på verdigjenstandsforsikring?

Egenandel er på 10% av skaden, minimum kr 1000,- For sykkel er det 10% minimum kr 2000,- i egenandel.

Hva kan påvirke årspremien?

Det er flere ting som kan påvirke årspremien. Dekning man velger er avgjørende for pris, verdien på båten, hvor båten ligger til havn og egenandel du velger hvis du får et skadetilfelle. Har man gode sikringstiltak vil dette hjelpe. Er du erfaren og har båtførerprøve er dette også positivt. Snakk med oss om hva du trenger for din båt.